top of page

Frågor och svar

Välkommen till Logistys kundforum! Vi uppskattar att du engagerar dig.

Du är välkommen att fråga och kommentera men vi ber dig att använda en respektfull ton. För att skapa ett meningsfullt forum, för både Logistys kunder och personal kommer vi att ta bort inlägg som vi anser är stötande.

  • Leveranstid
    Vi på Logisty ställer oss inte mellan kund och företag - De flesta informerar dig om den förväntade leveranstiden för din beställning i checkouten samt i beställningsbekräftelsen via mejl - tiden kan variera beroende på de valda artiklarna och leveransmetoden. I många fall kan du hitta en mer exakt leveransuppskattning i leveransbekräftelsen som skickas till din mejladress när din beställning är på väg. Beroende på vilken leverantör kan du spåra ditt paket via ditt användarkonto.
  • Hur mycket kostar det?
    Det finns förnuvarande ingen fast prisplan. Ring in till oss så ser vi till att skräddarsy en plan för er!
  • Hur lång tid brukar det ta att komma igång?
    Ett ögonblick! Kom igång genom att följa dessa steg: Ring in till oss Vi bokar en demo Tillsammans skräddarsyr vi en plan Börja leverera och nå ut till helt nya kundgrupper!
  • Vad händer om leveransen är försenad?
    Om leveransen är försenad hänvisar vi på Logisty er att kontakta den avsedda leverantören för vidare information. Annars går det alltid att höra av sig till oss så hjälper vi dig så gott det går!
  • Hur funkar det med returer?
    Om du vill reklamera produkten du köpt hänvisar vi på Logisty er att kontakta den avsedda leverantören för vidare information. Annars går det alltid att höra av sig till oss så hjälper vi dig så gott det går!
bottom of page